30.11.2011 - redakce
počet přečtení: 2183
vytvořeno 30.11.2011, upraveno 30.11.2011
Slavný čínský basketbalista Jao Ming se ve své zemi pokusí uspět na trhu s vlastní značkou vína. Bývalá hvězda NBA od pondělí pod svým jménem prodává cabernet sauvignon ročník 2009 z kalifornského Napa Valley. Láhev vyjde i kvůli clu na 289 dolarů (5560 korun).
Slavný čínský basketbalista Jao Ming se ve své zemi pokusí uspět na trhu s vlastní značkou vína. Bývalá hvězda NBA od pondělí pod svým jménem prodává cabernet sauvignon ročník 2009 z kalifornského Napa Valley. Láhev vyjde i kvůli clu na 289 dolarů (5560 korun).
Zájem o vína ze zahraničí v Číně v poslední době strmě roste a společnost Yao Family Wines toho chce využít. V Číně je zatím k mání 5000 lahví této značky; v příštím roce se má začít prodávat i v USA, tam ovšem za 170 dolarů (3260 korun).
Bývalý pivot Houstonu Rockets, vysoký 229 centimetrů, musel letos s basketbalem skončit kvůli vleklým zdravotním potížím. Jednatřicetiletý Jao Ming poté začal studovat na univerzitě v rodné Šanghaji.
Vínu se vedle slavných sportovců věnuje také řada celebrit z oblasti filmu nebo hudby. Svoje značky nebo i vinice mají například hokejista Wayne Gretzky, herci Pierre Richard a Antonio Banderas, v Kalifornii s vínem obchoduje také režisér Francis Ford Coppola.
Copyright © 2015 - 2025 Basketmag. Created by: LERIS.cz